1 September 2002

Noa's interview at O correo Galego (Spain)


[A cantante Noa maniféstase radiante de felicidade desde que tivo un fillo, Ayehli, en marzo do ano pasado. 'Now' é o novo álbum que sairá á venda en España o 17 de setembro]

Anque con só dous anos, os seus pais se trasladaron ó Bronx novaiorquino, volveu a Israel ós 17 anos por amor e a cumpri-lo servicio militar. Desde entón sempre amosou a súa preocupación pola situación da súa terra, "sobre todo agora que todo está moi deteriorado. A única maneira de demostrar que a xente da rúa non está de acordo co que ocorre é protestando'', di.

"Eu loito contra a violencia -engadiu- cantando ó amor e á esperanza. Sinto unha gran pena pola xente que non ten compaixón e sinto moita máis por min, porque desde a miña illa de esperanza teño que vivir con eles na incerteza. Non quero morrer, pero agora que son nai daría a miña vida polo meu fillo, non por unhas persoas que poderían esforzarse por soluciona-lo conflicto e non o fan porque non teñen nin cariño, nin comunicación, nin respecto, nin amor''...

The complete article is available at:

No comments:

Post a Comment